۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳

خرده فروشان موادمخدر در شهرک سلمان فارسی اسفراین غافلگیر شدند

خرده فروشان موادمخدر در شهرک سلمان فارسی اسفراین غافلگیر شدند

بجنورد_ فرمانده انتظامی اسفراین گفت: مأموران موفق به شناسایی و دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر صنعتی و ۳ نفر معتاد متجاهر در شهرک سلمان فارسی اسفراین شدند.

سرهنگ محمد روهنا در گفتگو با مهر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور با هدف برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در شهرک سلمان فارسی شهرستان اسفراین به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با بیان اینکه مأموران در اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضائی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی و دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر صنعتی و ۳ نفر معتاد متجاهر که در این پاتوق مشغول مصرف مواد مخدر بودند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۲۵ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین و شیشه و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور در راستای مطالبات مردمی در محلات و با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز می‌توانند با اطلاع موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

کد خبر 5837071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha