۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان:

عملیات بازگشت حجاج به اصفهان پایان یافت

عملیات بازگشت حجاج به اصفهان پایان یافت

اصفهان - مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از پایان عملیات بازگشت حجاج به فرودگاه اصفهان خبر داد.

ابوذر ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عملیات بازگشت حجاج به اصفهان از تاریخ ۱۳ تیر ماه آغاز شده بود، اظهار داشت: حجاج اعزامی با ۳۳ پرواز به اصفهان بازگشتند.

وی با بیان اینکه آخرین پرواز ورودی از مدینه ساعت ۱۳ و ۲۵ دقیقه روز گذشته به فرودگاه شهید بهشتی وارد شد، تصریح کرد: در مجموع هشت هزار و ۱۴۳ زائر استان‌های اصفهان و چهار محال و بختیاری به این فرودگاه بازگشتند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان افزود: فرودگاه اصفهان در عملیات حج تمتع امسال که از تاریخ ۸ خرداد ماه آغاز و تا ۲۴ تیرماه به طول انجامید، در مجموع با انجام ۶۶ پرواز رفت و برگشت و خدمت رسانی به ۱۶ هزار و ۲۴۵ زائر خانه خدا رتبه سوم اعزام و پذیرش حجاج را در بین سایر فرودگاه‌های کشور پس از فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مشهد به خود اختصاص داد.

وی ضمن قدردانی از زحمات همه عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۲ در فرودگاه اصفهان بیان کرد: در طول این مدت همه سازمانها، ارگان‌ها ونهادهای خدمت رسان در فرودگاه با آمادگی کامل وافزایش تعداد کارکنان در جهت تسریع در عملیات و خدمت رسانی مطلوب به زائران خانه خدا و مستقبلان آنها اقدام کردند.

کد خبر 5837535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha