۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

«محرم و جهاد امیدآفرینی» راه مبارزه با تبلیغات دشمنان است

«محرم و جهاد امیدآفرینی» راه مبارزه با تبلیغات دشمنان است

شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: محرم بهترین فرصت برای جریان انقلابی کشور، برای مبارزه با دشمن و شکستن این محاصره تبلیغاتی، از طریق جهاد امید آفرینی است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام عباس عبدالهی با بیان اینکه طبق سنوات گذشته قبل از ورود به دهه محرم بنا را بر این گذاشتیم تا با شبکه هیئات مذهبی استان، پیر غلامان، ذاکرین و میان داران خدمت دور هم جمع شویم تا در این ضیافت پر نور با هم عهد بر همدلی و میثاق با امام حسین (ع) و نهمین فرزند این سلاله طیبه هدایت یعنی حضرت حجت (عج) ببندیم، بیان کرد: شیعیان کل دنیا سربازان صحنه نبرد امام حسین (ع) با یزیدیان تاریخ هستند.

وی افزود: با احتساب این کلام امام حسین (ع) که فرمودند کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا (همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلاست) اگر کسی خود را در صحنه جنگ حضرت حجت (عج) نمی‌بیند باید فکر کند و یا تحت تعلیم علمای بزرگ قرار بگیرد تا میدان نبرد تاریخی حق و باطل و میدان نبرد عاشوراییان با یزیدیان را در زمان حاضر برایش توصیف کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه عهد همدلی می‌بندیم در آن چیزی که فلسفه غیبت است، تصریح داشت: حضرت حجت بن الحسن (عج) در توقیعات شریف خود فرمودند غیب ما دو علت دارد اینکه شما شیعیان در عهدی که با ما دارید همدل و همبسته نیستید، یعنی اگر من ظهور کنم دوباره کربلا تکرار خواهد شد و آن مدینه فاضله‌ای که تمام فلاسفه در طول تاریخ وعده آن را به بشر دادند محقق نخواهد شد.

عبدالهی استان سمنان به ویژه شرق آن را در حوزه تدین و استعدادهای ویژه مذهبی در کشور استثنایی خواند و گفت: امروز باری که بر شانه‌های امام زمان (عج) است بار تمام تشیع در نقاط مختلف دنیا است و حالا هیئات مذهبی در سراسر شهرهای استان می‌توانند چه باری از شانه‌های ولی خدا بردارند.

وی با اشاره به اینکه راه رفع واگرایی اجتماعی، جمع کردن حاشیه‌ها، همدل و همبسته شدن ما هیئت امام حسین است، خاطر نشان کرد: اگر به دنبال زندگی با نشاط، سالم و اخلاقی در سقف انسانی و ولایی هستیم راه آن هیئت امام حسین است، این هیئت که تمام افسردگی‌های ما را تبدیل به نشاط می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: محرم، ماه زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی (ص) است لذا امروز ملت ایران که پرچمدار اصلی احیای اسلام ناب در عصر حاضر به شمار می‌آیند، در یک محاصره تبلیغاتی از سوی نظام سلطه با محوریت آمریکا قرار گرفته، در این محاصره هدف راهبردی دشمن گرفتن روح امید از جامعه با القای یأس و ناامیدی از طریق دروغ پردازی و سیاه نمایی است.

عبدالهی گفت: محرم بهترین فرصت برای جریان انقلابی کشور، برای مبارزه با دشمن و شکستن این محاصره تبلیغاتی، از طریق جهاد امید آفرینی است

کد خبر 5839980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha