۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۸:۲۸

ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم؛

جلال‌زاده: احضار سفیر سوئد اقدام‌ حداقلی است

جلال‌زاده: احضار سفیر سوئد اقدام‌ حداقلی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: احضار سفیر سوئد توسط وزارت امور خارجه در پاسخ به تکرار حرکت شنیع و شیطانی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در آن کشور یک اقدام حداقلی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: «احضار سفیر سوئد توسط وزارت امور خارجه در پاسخ به تکرار حرکت شنیع و شیطانی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در آن کشور یک اقدام حداقلی است. دولت از اخراج ماتیاس لنتز شروع کند و جلودار و مبتکر طوفانی در جهان اسلام علیه اسلام‌ستیزی باشد.»

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم تاکید کرد: «اقدام موهن و شیطانی هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، ذات وحشی و بیمار لیبرال دموکراسی را عیان کرد و مفهوم بلند آزادی را به سخره گرفت. اهانت به قرآن، وهن انسانیت، آزادی و احترام متقابل ادیان است.»

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: «از وزارت امور خارجه می‌خواهیم با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های بین‌المللی برای اجماع‌سازی جهانی در محکومیت این اقدام ضددینی و جرم‌انگاری اذن و سکوت دولت‌ها در اهانت به مقدسات ادیان الهی را به جد در دستور کار خود قرار دهد.»

کد خبر 5842795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha