انتقاد شدید معاریو از ضربه جبران ناپذیر نتانیاهو به ارتش اسرائیل

انتقاد شدید معاریو از ضربه جبران ناپذیر نتانیاهو به ارتش اسرائیل

محافل عبری به طور جدی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دلیل ضربه زدن به جایگاه ارتش رژیم صهیونیستی انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، الون بن دیوید تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان معاریو در یادداشتی ضمن انتقاد از سیاست‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ضربه‌ای که نتانیاهو به ارتش اسرائیل زده، یک دهه طول خواهد کشید تا جبران شود.

همزمان با شدت گرفتن اعتراضات در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضائی کابینه بنیامین نتانیاهو، اخیراً تعدادی از ژنرال‌های سرویس‌های مختلف رژیم صهیونیستی نیز به این موج اعتراضی پیوستند.

بر اساس این گزارش، ژنرال‌های صهیونیست سقف خواسته‌های خود را برکناری کابینه نتانیاهو اعلام کرده اند. گزارشگر روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که «نداو ارگمان» رئیس سابق سرویس «شاباک»، یکی از کسانی است که به صفوف مخالفان کابینه نتانیاهو پیوسته است.

«یسرائیل زئیف» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی با اشاره به تشدید نارضایتی نظامیان علیه سیاست‌های کابینه نتانیاهو، اذعان کرد که اسرائیل در آستانه یک جنگ واقعی تمام عیار است.

این ژنرال ذخیره ارتش صهیونیستی با هشدار به طرح قضائی نتانیاهو اذعان داشت که با ادامه این کشمکش داخلی و تهدید بیش از هزار نیروی یگان هوایی در امتناع از خدمت نظامی، بایستی در انتظار بحران بسیار خطرناکی باشیم.

در ماه‌های اخیر طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو که اخیراً در کنست رژیم صهیونیستی در شور نخست به تصویب رسید، اعتراضات و اعتصابات گسترده‌ای را موجب شده و طی آن صدها نیروی ارتش رژیم صهیونیستی از حضور در خدمت نظامی انصراف داده‌اند.

گفتنی است که بیش از ۲۸ هفته است اراضی اشغالی شاهد موجی از اعتراض‌های گسترده درباره طرح جنجال برانگیز کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای انجام اصلاحات قضائی است بدون آنکه هیچ نشانه دال بر عقب نشینی کابینه از تصمیم خود برای ارائه لایحه به کنست و تصویب آن وجود داشته باشد.

کد خبر 5843170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha