۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

کشف مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق در اشتهارد

کشف مواد اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق در اشتهارد

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۹۸ تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان اشتهارد خبر داد.

سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد پس از دریافت اخباری مبنی بر نگهداری و دپوی مواد اولیه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از واحدهای شهرک صنعتی اشتهارد، پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده ۹۸ تن مواد اولیه لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی و فاقد مدارک مثبته گمرکی دپو شده بود، تصریح کرد: ارزش کشفیات بنا به اظهار نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به محاکم قضائی معرفی شد، افزود: کالاهای مکشوفه پس از طی مراحل قانونی به انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و به اداره تعزیرات ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه پلیس برخورد قاطعانه با مجرمان قاچاق و مخلان اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

کد خبر 5846316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha