۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰

بازیهای تابستانی ناشنوایان - روسیه

کسب ۲ مدال نقره  تنیس روی میز و ۲ مدال برنز جودو ناشنوایان ایران

کسب ۲ مدال نقره  تنیس روی میز و ۲ مدال برنز جودو ناشنوایان ایران

در پایان چهارمین روز از بازیهای تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در روسیه ،۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز دیگر برای کاروان ناشنوایان کشورمان به دست آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در چهارمین روز از بازیهای تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در اوفای روسیه تعداد مدال های کاروان محرم به ۹ مدال (۳ مدال نقره و ۶ مدال برنز) رسید.

تیم کاتای کشورمان با ترکیب علیرضا ساعتیان و محمد آسیابی پس از تیم های روسیه الف و روسیه ب بر سکوی سوم ایستاد.

در تیمی نیز تیم ایران در دور اول ۳ بر ۲ مغلوب روسیه الف شد ، در دور دوم ۵ بر صفر قرقیزستان را شکست داد ، در مسابقه سوم برابر تیم روسیه ب ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد و در پایان و پس از برتری ۴ بر ۱ مقابل تاجیکستان بر سکوی سوم ایستاد.

تیم های ملی تنیس روی نیز آقایان و بانوان نیز عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند.

در دوومیدانی طارق عبیات در مرحله نیمه نهایی رقابت ۲۰۰ متر با ثبت رکورد ۲۳.۱۹ از صعود به فینال بازماند و در فینال رقابت های ۱۵۰۰ متر علی علیزاده با رکورد ۴.۲۴ به مقام هفتم رسید.

در ادامه این مسابقات ورزشکاران کشورمان در تنیس روی میز انفرادی بانوان و آقایان ، دوومیدانی امدادی و فوتبال فردا - شنبه ۷ مردادماه به مصاف حریفان می روند.

کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان در چهار رشته ورزشی فوتبال ، جودو ، دوومیدانی و تنیس روی میز در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

کد خبر 5848918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهری پور IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
      1 0
      این چه مسابقات و بازیهای تابستانی است که فقط 6 کشور در جودوی آن شرکت داشته اند ؟ جودوکاران ایران ، ترکیه ، ارمنستان ، ازبکستان ، قرقیزستان ، عراق و سه تیم از روسیه !!!!!