۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۱

سرهنگ جوانبخت خبر داد

برخورد شدید پژو با تابلو راهنمای مسیر در بزرگراه آوینی

برخورد شدید پژو با تابلو راهنمای مسیر در بزرگراه آوینی

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد باعث برخورد شدید خودرو با تابلو راهنما مسیر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و پس از برخورد شدید با تیر تابلوی راهنمای مسیر متوقف می‌شود و خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و فقط راننده دچار آسیب جزئی شد.

سرهنگ جوانبخت افزود: با حضور کارشناسان پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص علت حادثه گفت: عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که: عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد از سوی راننده پژو باعث این حادثه شده است.

وی از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتماً به اندازه کافی استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکنند و در طول رانندگی تمام حواس و فکر خود را به رانندگی معطوف داشته از خوردن و آشامیدن پرهیز کنند.

برخورد شدید پژو با تابلو راهنمای مسیر در بزرگراه آوینی

کد خبر 5851390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha