۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۲۲

سرپرست دادسرای کرمانشاه خبرداد؛

دستگیری هتاکان به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه

دستگیری هتاکان به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه

کرمانشاه- سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عوامل هتک حرمت به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شاهپور کرمی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هتک حرمت اخیر به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه، اظهار کرد: طی روز گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند.

وی افزود: در این رابطه همسر شهید مدافع حرم شهید علیخانی به همراه دخترش به ۲ زن حرمت شکن تذکر محترمانه می‌دهند اما از سوی آنها و یک مرد که به همراه آنها بوده مورد هتک حرمت شدیدی قرار می‌گیرند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه خاطرنشان کرد: این موضوع جریحه دار شدن احساسات امت شهید پرور کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان را به دنبال داشته و خواهان برخورد شدید و بدون مماشات دستگاه قضائی با عوامل این حرمت شکنی شده اند.

کرمی تاکید کرد: در این راستا به محض اطلاع دادسرای عمومی و انقلاب استان از این ماجرا دستورات لازم به ضابطین دستگاه قضائی و نیروهای امنیتی داده شد تا سریعاً وارد عمل شده تا عوامل هتاکی به خانواده شهید را شناسایی و دستگیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با انجام رصد اطلاعاتی انجام شده عوامل هتاکی که سه نفر بودند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه تصریح کرد: به اطلاع امت شهید پرور کرمانشاه می‌رساند که هتاکان به همسر شهید دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می‌برند و پرونده آنها در سریع‌ترین زمان و خارج از نوبت در دستگاه قضائی رسیدگی خواهد شد.

کرمی در پایان کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی دانست و افزود: حفظ حرمت خانواده شهدا و رعایت حجاب در جامعه به عنوان دستور الهی و قانون کشورمان مورد تاکید دستگاه قضائی است و با افراد هنجارشکن و حرمت شکن برخورد صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5854492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ب.ج IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
      0 0
      تا کی باید آمرین به معروف و ناهیان منکر در کشور اسلامی بدون پشتوانه و یاور به کار خود ادامه دهند ؟