۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۴

در یک‌سال گذشته؛

۱.۸ میلیون تن کالا از بنادر خوزستان ترخیص شد

۱.۸ میلیون تن کالا از بنادر خوزستان ترخیص شد

اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در یک‌سال گذشته برای تسهیل در ترخیص کالاهای اساسی، یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالای مورد نیاز با رفع موانع از بنادر استان ترخیص و وارد چرخه مصرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقانی عصر امروز یکشنبه ضمن بازدید از انبارهای محل نگهداری کالاها، اسکله و یکی از کشتی‌های پهلو گرفته برای تخلیه در بندر امام بیان کرد: پس از این بازدید تصمیماتی در خصوص تخلیه کالاها، اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: یکی از این مصوبات این سفر این بود که با توجه به شرایط آب هوایی بندر امام و میزان رطوبت بالا و به منظور جلوگیری از فاسد شدن و ورود خسارت به بیت المال، ۲۱۰ هزار تن از نهاده‌های دامی موجود در انبارهای بندر امام به انبارهای این سازمان در استان‌های دیگر که از نظر آب و هوایی شرایط مطلوب‌تر و بهتری دارند، منتقل شود که مقرر شده این امر با نظارت لازم از سوی دستگاه‌های دولتی ناظر بر کیفیت و سلامت و نیز مدیریت نهاد متولی صورت گرفته و در چرخه توزیع و مصرف کشور قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری خوزستان اظهار کرد: هدف از این بازدیدها اجرای دستورالعمل رئیس قوه قضائیه مبنی بر نظارت میدانی به منظور تسریع در ترخیص کالاهای اساسی، تسهیل در فرآیندها، جلوگیری از فاسد شدن کالا و ورود خسارت به بیت‌المال، پیگیری و صدور دستورات میدانی برای رفع موانع و مشکلات مربوطه از انبارهای اداره پشتیبانی و امور دام است.

دهقانی گفت: در یک‌سال گذشته و به‌منظور تسهیل در ترخیص کالاهای اساسی، یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالای مورد نیاز با رفع موانع از بنادر خوزستان ترخیص و وارد چرخه مصرف شد.

کد خبر 5855364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha