۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۲

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان خبر داد؛

شناسایی بیش از ۴۵۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در لرستان

شناسایی بیش از ۴۵۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در لرستان

خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از شناسایی بیش از ۴۵۰۰ انشعاب غیرمجاز آب در این استان طی چهار ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز چهارشنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب لرستان، اظهار داشت: برای شناسایی و حذف انشعابات غیرمجاز باید از تمام ظرفیت شرکت استفاده کنیم.

وی با تأکید بر همکاری و تعامل بیش‌ازپیش مردم به‌منظور کشف انشعابات غیرمجاز، گفت: از مردم استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیرمجاز آب یا دستکاری لوازم و تأسیسات مربوط به شرکت آب و فاضلاب توسط افراد سودجو، مراتب را از طریق سامان ۱۲۲ به این شرکت اطلاع دهند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان این که نام و مشخصات فرد گزارش‌دهنده نزد این شرکت محفوظ می‌ماند، افزود: مشخصات افرادی که با سامانه شبانه‌روزی ۱۲۲ تماس می‌گیرند ثبت شده و مشکل تا زمان حل آن پیگیری می‌شود.

اکبریان، اضافه کرد: مصارفی از قبیل آبیاری باغ‌ها، زمین‌های کشاورزی و ساخت‌وساز بدون خرید انشعاب از جمله مصادیق انشعابات غیرمجاز هستند و متخلفین به مراجع قضائی معرفی و بر اساس قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به این که وجود انشعاب‌های غیرمجاز، خدمات مطلوب به مردم را با مشکلاتی همچون کاهش فشار آب مواجه می‌کند، افزود: همکاری مردم در شناسایی انشعابات غیرمجاز در ارائه خدمات پایدار بسیار مؤثر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: در چهار ماه اول سال جاری بیش از ۴۵۰۰ انشعاب غیرمجاز شناسایی و پایش شده است.

کد خبر 5857688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha