۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۶

دبیر اجرایی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان خبر داد؛

آغاز نمایش «فصل شیدایی» از امروز در همدان

آغاز نمایش «فصل شیدایی» از امروز در همدان

همدان - ادبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان گفت: برنامه رزمی، فرهنگی «فصل شیدایی» از امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ به مدت ۲۰ شب در همدان به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی فرجی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز نمایش "فصل شیدایی" اظهار کرد: برنامه نمایشی و فرهنگی «فصل شیدایی» پس از برگزاری نماز مغرب و عشا در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: پیش‌بینی ما تماشای پنج تا هفت هزار نفر هر شب از این نمایش است.

دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان فصل شیدایی همزمان در موصل، کربلا و نجف در حال اجراست و مورد پسند نوجوانان و جوانان است، گفت: برای آماده سازی محل نمایش حدود ۳ هزار کامیون خاکبرداری انجام شده است که نشان از گستردگی کار برای اجرای این نمایش رسانه‌ای دارد.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: آسفالت‌ریزی پارکینگ محل برپایی نمایش فصل شیدایی هم به وسعت پنج هزار مترمربع انجام شده که این نمونه‌ای دیگر از آثار و برکات برگزاری کنگره شهدا برای شهر همدان است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در بحث محتوایی فصل نمایش شیدایی که از خلقت تا ظهور را به نمایش می‌گذارد، اطلاع رسانی مناسب داشته باشند، بیان کرد: بلیت این نمایش به صورت کاغذی در سه هزار قطعه آماده و در غرفه مقاومت در میدان امام به مخاطبان ارائه می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان عنوان کرد: بلیط‌های دیجیتال نیز از سامانه اینترنتی «نماتیکت» به صورت رایگان برای شهروندان قابل دریافت است.

کد خبر 5859029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha