۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۵۴

سرمربی تیم شمس آذر:

باید تمرکز بیشتری داشته باشیم / بازیکنانم کم تجربه هستند

باید تمرکز بیشتری داشته باشیم / بازیکنانم کم تجربه هستند

قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه بازیکنانم کم تجربه هستند، گفت: باید در بازی‌های آینده تمرکز بیشتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی شامگاه چهارشنبه پس از شکست از تیم فوتبال هوادار در جمه اصحاب رسانه با تقدیر از حضور پررنگ تماشاگران قزوینی اظهار کرد: امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد.

وی افزود: به غیر از ۱۰ دقیقه نخست بازی که هوادار به واسطه کم تجربگی بازیکنان تیم ما تیم برتر میدان بود در ۸۰ دقیقه دیگر بازی تیم برتر بودیم و موقعیت متعدد گل زنی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه تیم هوادار با کمترین موقعیت به گل رسید، عنوان کرد: در بازی‌های دوستانه نیز با کمترین موقعیت گل می‌خوردیم و این مشکل باید حل شود.

وی تاکید کرد: در بازی با استقلال خوزستان نیز حریف بدون هیچ موقعیتی گل زد و این در حالی بود که در آن بازی باید با اختلاف دو الی ۳ گل به پیروزی می‌رسیدیم.

دقیقی عنوان کرد: بازیکنان ما باید درک کنند که فوتبال در سطح لیگ برتر در لحظه است و یک کم کاری و بی خیالی منجر به گل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شرایطی که فشار می‌آوردیم و بازی دست ما بود روی یک ضد حمله و خوش خیالی دفاع تیم، گل دوم را خوردیم، تاکید کرد: با همه این شرایط می‌توانستیم بازی را مساوی کرده و یا حتی ببریم اما نشد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر تصریح کرد: این بازی برای ما خیلی مهم بود و امیدواریم بودیم که با توجه به کسری امتیازی که داریم این بازی را ببریم اما تقدیر به شکل دیگری رقم خورد.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما کم تجربه هستند و برای بازی بعد باید در خط دفاع عملکرد بهتری داشته باشیم، ادامه داد: عیسی مرادی را در خط حمله به دلیل کسالت نداشتیم و رحمان جعفری هم به دلیل عمل جراحی هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است

وی با بیان اینکه در بازی آینده باید با تمرکز بیشتری کار کنیم، گفت: این دوبازی را باید فراموش کنیم و با مسؤلیت تر در فاز حمله و بدبین‌تر در دفاع کار کنیم.

وی در پایان یادآور شد: این نوع از فوتبال و تلف کردن وقت بازی را دوست ندارم و معتقدم بازی وقت‌های اضافه بیشتری داشت.

کد خبر 5863515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha