۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فارس خبر داد؛

صدور ۳۰ هزار گذرنامه زیارتی در فارس

صدور ۳۰ هزار گذرنامه زیارتی در فارس

شیراز- رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فارس گفت: تاکنون در این استان حدود ۳۰ هزار گذرنامه زیارتی صادر شده که بعضی از آنها هنوز در چرخه پست قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی افشین‌فر با اشاره به تمدید گذرنامه‌های دائمی در استان فارس، بیان کرد: طی تفاهم با طرفین عراقی برچسب‌هایی آماده شده که صاحبان گذرنامه‌های فاقد اعتبار از تاریخ یکم مردادماه ۱۳۹۵ می‌توانند با حضور در اداره گذرنامه با استفاده از آنها اعتبار گذرنامه را تمدید کنند.

افشین‌فر ادامه داد: این مسئله باعث شده کمی حجم اقدامات صدور گذرنامه‌ها کمتر شود و عده‌ای که از قبل گذرنامه داشتند بتوانند راحت تر اقدام کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فارس اضافه کرد: گذرنامه‌های زیارتی از طریق نرم افزار «پلیس من» و هم از طریق مراجعه حضوری در اداره گذرنامه‌های مرکز استان و شهرستان‌ها قابل اجراست.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تمام تلاشمان بر این است که مردم در منزل اقدام به ثبت گذرنامه زیارتی کنند، اظهار کرد: کسانی که زیر ۱۸ سال دارند چون سیم کارتی بنامشان ثبت نیست باید به صورت حضوری اقدام به گرفتن گذرنامه کنند.

کد خبر 5865259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha