۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹

منطقه روستوف هدف حمله کامیکازه‌های اوکراین؛ پهپادها سرنگون شدند

منطقه روستوف هدف حمله کامیکازه‌های اوکراین؛ پهپادها سرنگون شدند

فرماندار منطقه روستوف بعد از همتای وی در استان کورسک روسیه که امروز از حمله پهپادی اوکراین به این منطقه خبر داده بود، گفت که یک حمله تروریستی به روستوف خنثی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، واسیلی گولوبِف، فرماندار منطقه روستوف، گفت که نیروهای روسیه در این منطقه، با جنگ‌افزارهای الکترونیکی حمله تروریستی با پهپادهای کامیکازه را دفع کرده‌اند.

به گفته گولوبِف، دو پهپاد امروز به یک واحد نظامی در کامِنسک اصابت کردند و دیگری نیز در یک کیلومتری شمال نُووشاختینسک سرنگون شد. این حمله هیچ خسارت یا تلفات و قربانی به همراه نداشته است.

وی گفت: اوایل امروز، یک حمله تروریستی نافرجام با استفاده از پهپادهای کامیکازه در منطقه ما صورت گرفت. سامانه‌های جنگ الکترونیک با موفقیت این پهپادها را سرنگون کردند. به دلیل اندازه کوچک این اهداف پروازی، از سامانه‌های پدافند هوایی استفاده نشد.

پیش‌تر، رومن استارووُیت، فرماندار استان کورسک اعلام کرده بود که در حمله پهپادی ارتش اوکراین به این شهر، یکی از پهپادهای دشمن به سقف یک ایستگاه قطار برخورد کرده اما تلفات و قربانی بر جای نگذاشته است.

همچنین صبح امروز وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ارتش اوکراین بار دیگر مسکو، پایتخت این روسیه را هدف قرار داد که سامانه‌های پدافندی این پهپادها را در میانه مسیر رهگیری و منهدم کردند.

کد خبر 5865832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha