۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

به همت صندوق نوآوری و شکوفایی؛

رویداد تبادل فناوری در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی برگزار می شود

رویداد تبادل فناوری در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی برگزار می شود

سی‌ و نهمین رویداد تبادل فناوری در حوزه شناسایی شرکت‌های توانمند در زمینه هوشمندسازی صنعت دریایی با عنوان «دریای هوشمند» پنجم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در این رویداد واحدهای صنعتی فعال در صنایع دریایی، نیازهای فناورانه خود را ارائه و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز توانمندی‌های خود برای رفع این نیازها را اعلام خواهند کرد.

همچنین در حاشیه رویداد «دریای هوشمند» نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه‌های هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات، برق و الکترونیک و ... در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود و این شرکت‌ها به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند.

این رویداد پنجم شهریور ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ۱۶ عصر ادامه خواهد داشت.

محورهای برگزاری این رویداد شامل کنترل و مانیتورینگ، ناوبری، مخابرات و جنگال و همچنین شبیه‌سازها و سامانه‌های نرم‌افزاری خواهد بود.

شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۵۳۹۷۳۴ و ۶۶۵۳۵۷۷۹ – ۰۲۱ تماس بگیرند.

یکی از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه توسعه بازار این شرکت‌ها، برگزاری رویدادهای تبادل فناوری است. هدف از برگزاری این رویدادها، به‌هم‌رسانی طرف عرضه به طرف تقاضای فناوری است.

تاکنون در سلسله رویدادهای تبادل فناوری که از سوی صندوق نوآوی برگزار شده است، بیش از ۲۱۰۰ نیاز فناورانه دستگاه‌های اجرایی و صنایع بزرگ به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده و ۱۹۲ صنعت بزرگ کشور از حوزه فولاد تا خودرو در این رویدادها مشارکت کرده‌اند و در مجموع بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد میان شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای مختلف با حمایت صندوق نوآوری امضا شده است.

کد خبر 5865961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha