۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۶

مهر منتشر کرد؛

بی‌خبری سازمان سنجش از سوابق شرکت افراد در کنکور سراسری

بی‌خبری سازمان سنجش از سوابق شرکت افراد در کنکور سراسری

سازمان سنجش داوطلبی را به دلیل اختلاف رتبه کنکورش با کنکور سال‌های گذشته ملزم به شرکت در آزمون مجدد کرده که این داوطلب در سال مورد اشاره سازمان سنجش دانش‌آموز پایه یازدهم متوسطه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش آموزش کشور یکی از پذیرفته شدگان کنکور سال ۱۴۰۱ را به دلیل اختلاف میان رتبه آزمون‌های قبلی با رتبه اخذ شده توسط وی در سال ۱۴۰۱ ملزم به شرکت در آزمون مجدد کرده است.

این ادعای سازمان سنجش در شرایطی مطرح شده است که این داوطلب در سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ و طبق تاییدیه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دماوند مشغول به تحصیل در پایه یازدهم رشته تجربی بوده و هیچ سابقه‌ای در خصوص شرکت در آزمون سراسری نداشته است.

بی‌خبری سازمان سنجش از سوابق شرکت افراد در کنکور سراسری

حکم هیئت رسیدگی به تخلفات در آزمون‌های سراسری به شرکت مجدد این داوطلب در آزمون و پس از آن عدم احراز صلاحیت علمی وی در حالی اعلام شده است که دلیل ابتدایی سازمان سنجش در خصوص اختلاف رتبه سال ۱۴۰۱ وی با رتبه سال ۱۴۰۰ به دلیل عدم شرکت این داوطلب در کنکور سال ۱۴۰۰ خارج از منطق به‌نظر می‌رسد.

کد خبر 5867949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • US ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      47 3
      این تنها یک قسمت از ظلم سازمان سنجش در حق داوطلبین و دانشجویان هست..
    • RO ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      5 2
      چجور کسی که نمره دیپلم نداشته ثبت نامش کامل شده و توانسته کنکور بده؟؟؟ اگر هم در آن سال تاثیر معدل مثبت بوده ولی این فرد نمره ای نداشته یا دروغ گفته!!!!
    • ناشناس IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      1 0
      بنام خدا ، با سلام خدمت مسئولین محترم متاسفانه بدلیل عدم اطلاع رسانی در خصوص تاریخ برگزاری ازمون عملی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی در ناریخ های ۲۹ الی ۳۱ تیر ماه امکان انتخاب رشته را از دست داده ایم.
    • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      7 0
      کسی می‌تونه جواب منو بده آیا میتونیم نمرات نهایی ۲۰ سال۹۹ رو ترمیم کنیم آخه امسال خیلی درحقم ظلم شده توروخدا اگه کسی می‌تونه جواب بده ؟
      • ناشناس IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
        1 1
        بله باید دوباره تمام دروس روامتحان بدهی ومعلمهاهرجورتونستند نمره میدند هیچ کسی هم نمیتونه دخالت کنه یعنی فاجعه همون نمرهاتو سفت بچسب
      • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
        4 1
        متاسفانه کنکور تیر ۱۴۰۲ با این شیوه ی محاسبات نمرات سوابق تحصیلی فقط بنفع سال دوازدهمیها بوده و ظلم به سال‌های قبل
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      1 0
      لطفا برای کنکور دی هم امکان ترمیم معدل قرار دهید چرا که در غیر این صورت کنکور دی علی الخصوص برای نظام قدیمها بی نتیجه خواهد بود 🙏