۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۱۹

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

جاده دوچرخه‌سواری در بهشهر احداث می شود

 جاده دوچرخه‌سواری در بهشهر احداث می شود

بهشهر- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: طرح جاده دوچرخه سواری برای توسعه ورزش همگانی در بهشهر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی شامگاه سه شنبه در جلسه بررسی و رفع مشکلات و موانع توسعه ورزش بهشهر در این جلسه با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید براینکه مشکلات ورزش و حوزه جوانان در همه نقاط استان برای ما مهم است افزود؛ درصدد رفع مشکلات زمین ورزشی خلیل شهر هستیم و این مهم با همکاری، هماهنگی و هم افزایی همه دستگاه‌های مرتبط انجام خواهد بود.

وی همچنین بهره گیری از ظرفیت جوانان را در راستای عدالت ورزشی مهم ارزیابی کرد و گفت: تاکید استاندار نیز چنین است و بنا داریم در هفته دولت و به کمک جوانان، اردوی جهادی را در یکی از روستاهای کمتر برخوردار بهشهر برگزار نمائیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با تاکید بر تسریع روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام افزود: ما اعتقادمان این است که با تشکیل ستاد خیرین برخی پروژه‌ها را با کمک خیرین پیش ببریم.

وی ورزش را گزینه کم هزینه برای سلامتی افراد جامعه دانست و بیان کرد؛ اگر در توسعه ورزش برنامه ریزی کنیم قطعاً نتایج درخشان آن را در کاهش هزینه درمان خواهیم دید.

رجبی در ادامه کلنگ زنی طرح جاده دوچرخه سواری در شهر بهشهر را در توسعه ورزش همگانی مهم خواند و تصریح کرد؛ اجرای این طرح با همکاری شهرداری و فرمانداری بهشهر انجام خواهد شد.

کد خبر 5868279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha