۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

مسئول گروه جهادی شهدا اعلام کرد؛

نذر عروسک برای «کودکان مکتب حسینی» در خوشاب

نذر عروسک برای «کودکان مکتب حسینی» در خوشاب

خوشاب- همزمان با ایام دهه اول ماه صفر گروه جهادی شهدا با حضور در روستای ترخاص از توابع شهرستان خوشاب اقدام به توزیع عروسک بین «کودکان مکتب حسینی» کرد.

محسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری پویش سالانه کودکان مکتب حسینی در کشور اظهار کرد: هدف از برگزاری این پویش زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت رقیه (س) بین کودکان است.

مسئول گروه جهادی شهدا بیان کرد: در سال جاری این گروه با حضور در روستای ترخاص از توابع شهرستان‌خوشاب به یاد حضرت رقیه (س) دختر ۳ ساله حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اقدام به توزیع ۵۰۰ عروسک در بین کودکان حسینی این روستا کرد.

وی با اظهار اینکه در این پویش خیرین از سراسر کشور مشارکت دارند و ما را در این امر یاری می‌کنند، اظهار کرد: این گروه جهادی در کنار فعالیت‌های فرهنگی، موضوع محرومیت زدایی، درمان بیماران نیازمند، عمرانی، و کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند انجام می‌دهد.

اسماعیلی با اشاره به تعداد عمل‌های چشم نیازمندان سبزواری و خوشابی افزود: در ۵ ماه نخست جاری با کمک پزشکان خیر ۶۰ عمل در مرکز جراحی چشم آریا سبزوار انجام شده است.

مسئول گروه جهادی شهدا همچنین با اشاره به ساخت دو واحد منزل مسکونی، ساخت ۷ سرویس بهداشتی و حمام، توزیع بیش از ۷۰۰ بسته غذایی، ذبح هفت رأس گوسفند و توزیع گوشت بین خانواده‌های نیازمند، افزود: تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰ دست لباس و ویزیت و درمان دندان بیش از ۱۰۰ نفر از دیگر اقدامات این گروه جهادی از ابتدای سال جاری است.

کد خبر 5869011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha