۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس:

فعال سازی صنایع تبدیلی و تکمیلی اولویت صنعت فارس است

فعال سازی صنایع تبدیلی و تکمیلی اولویت صنعت فارس است

شیراز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: اصلی‌ترین اولویت این سازمان در استان فارس توسعه، تجهیز و فعال‌سازی صنایع تبدیلی و تکمیلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا ایزدی ظهر شنبه در حاشیه دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان فارس بیان کرد: از جمله مؤلفه‌هایی که می‌تواند عاملی برای توسعه اقتصادی استان فارس باشد هم‌اندیشی اقتصادی، خلاقیت، نوآوری و رشد کیفیت محصولات تولیدی است و این عوامل موجب خواهد شد که تولیدات محصولات بومی و داخلی در بازارهای ملی و بین‌المللی دارای جایگاه و تقاضا باشند.

وی با اشاره به اینکه فعال سازی صنایع تبدیلی و تکمیلی نیاز و اولویت صنایع فارس است، اضافه کرد: یکی از بهترین فرصت‌ها برای معرفی توان و ظرفیت‌های استان برگزاری همایش‌های معرفی ظرفیت‌های استان با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است تا بتوان از این طریق زمینه ارزآوری و افزایش تولید در استان را فراهم کرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس با اشاره به ساماندهی و هدایت سرمایه‌گذاران متذکر شد: با استفاده از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها در استان می‌توان برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مندی ایجاد کرد تا ازاین‌رو باید شرایطی برای جذب این افراد با هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان فراهم شود.

به گفته این مقام مسئول طراحی و تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند عاملی برای افزایش رضایت‌مندی و ایجاد علاقه در سرمایه‌گذاران برای طراحی پروژه‌های اقتصادی در استان شود.

کد خبر 5871290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha