۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان اردبیل:

۱۵ سالن ورزشی اردبیل به دلیل فرسودگی تعطیل شده است

۱۵ سالن ورزشی اردبیل به دلیل فرسودگی تعطیل شده است

اردبیل- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۲۵۵ اماکن ورزشی در استان اردبیل وجود دارد که ۱۵ مورد به دلیل فرسودگی و تعمیرات تعطیل شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ورودی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: استان اردبیل در بخش ماده ۲۷ جزو استان‌های برتر کشور است.

وی از فعالیت ۵۳ هیأت ورزشی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مجوز ۱۰۳ سازمان مردم نهاد صادر شده که از این تعداد ۸۸ سمن فعال هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل دارای ۲۲۵ اماکن ورزشی در ۱۲ شهرستان استان است که از این تعداد ۷۴ مکان به صورت مزایده‌ای واگذار شده و ۴۲ مکان به صورت استعلام و حاکمیتی، ۴۳ مکان به صورت حاکمیتی و ۱۳ مکان ورزشی نیز از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده است.

ورودی از تعطیلی ۱۵ مکان ورزشی به علت فرسودگی و تعمیرات تعطیل خبر داد و بیان کرد: برای بهسازی این اماکن به بیش از ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار ورزشی نیاز داریم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به محدودیت اعتبارات تزریقی از فصل پنج به هیئت‌های ورزشی خبر داد و گفت: در آستانه مسابقات آسیایی ما در رشته‌های مختلف امکان حضور ورزشکاران و مدال‌آوران را داریم که ضرورت دارد با شناسایی و آماده‌سازی این ورزشکاران در رویداد پیش رو بتوانیم موفق عمل کنیم.

ورودی از تخصیص صد درصد اعتبارات مصوب دور اول سفر به ارزش ۵۰ میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: طرح آمایش تعمیرات و تجهیزات ورزش استان آماده شده و ما ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا این تعمیرات و تجهیزات را انجام دهیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: ۳۱ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان اردبیل وجود دارد که برای تکمیل آنها به ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

کد خبر 5875906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha