۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۳۵

رئیس مرکز مدیریت راه های اردبیل:

۵ میلیون تخلف حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی اردبیل ثبت شده است

۵ میلیون تخلف حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی اردبیل ثبت شده است

پارس آباد- رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امید نسیمی دوست بعدازظهر شنبه در بازدید از سامانه هوشمند محور مغان اظهار کرد: این میزان ۱۰ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: میانگین سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین علاوه بر رعایت سبقت و سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل محورهای بران - سه راهی سربند، گرمی -بیله سوار و مشگین شهر -کنگرلو را جزو محورهای پرتردد سرعت غیرمجاز استان اردبیل دانست و تصریح کرد: در مدت یاد شده ۱۸۰ هزار و۷۹۰ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران -سه راهی سربند، ۱۴۰ هزار و۹۹۵ تردد در محور گرمی -بیله سوار و ۱۴۱ هزار و۱۲۸ تردد نیز در محور مشگین شهر - کنگرلو ثبت شده است.

امیدی با اشاره به اینکه در ۵ ماهه گذشته ۴۳۱ هزار و ۱۷۳ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: در این مدت ۸۸ هزار و ۶۸۰ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور آستارا -اردبیل، ۴۸ هزار و ۵۰۰ تردد در محور اردبیل -سرچم و ۴۲ هزار و ۴۵۵ تردد نیز در محور خلخال - اسالم ثبت شده است.

نسیمی گفت: در ۵ ماهه گذشته ثبت ۱۳ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۱۱ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

وی افزود: در این مدت محور آستارا - اردبیل با یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۱۰ تردد، اردبیل-آستارا با یک میلیون و ۸۳ هزار و ۲۳۸ تردد و محور اردبیل-نیر با ۹۰۴ هزار و ۱۳۱ تردد جزو محورهای پرتردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز استان است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل فعالیت ۷۴ دستگاه ترددشمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری را در محورهای استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست؛ قبل از سفر به منظور اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

کد خبر 5877247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha