۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۴۹

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

فرمانداری نگاه مثبتی به مصوبات شورا داشته باشد

 فرمانداری نگاه مثبتی به مصوبات شورا داشته باشد

قزوین- نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه ورود فرمانداری به تعداد کمیسیون‌های شورا دخالت فرمانداری در امور شورا محسوب می‌شود، گفت: فرمانداری نگاه مثبتی به مصوبات شورا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر محسن حق شناس بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اظهار نظر فرمانداری در رابطه با اشتباه در تقسیم بندی کمیسیون‌های شورای شهر اظهار کرد: ورود فرمانداری به تعداد کمیسیون‌های شورا دخالت فرمانداری در امور شورا محسوب می‌شود.

وی افزود: ایراد فرمانداری به تعداد کمیسیون‌ها منطقی نیست و انتظار می‌رفت فرماندار با توجه شناختی که از کار شورا دارد نگاه مثبت‌تری داشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: این کار در عملکرد شورای شهر گره ایجاد خواهد کرد و در ادامه فرایندها با مشکل روبرو خواهیم شد.

فرمانداری جای شورا اظهار نظر نکند

مهدی مهدیخانی نیز در این جلسه با بیان اینکه فرمانداری تنها باید در دو موضوع اظهار نظر کند، بیان کرد: بررسی مصوبات در محدوده اختیارات شورای شهر و تطبیق مصوبات با آئین نامه در محدوده بررسی فرمانداری و کمیسیون تطبیق است.

وی تاکید کرد: آنچه امروز فرمانداری انجام می‌دهد نظر دادن به جای شورای اسلامی شهر است.

این عضو شورای شهر در پایان یادآور شد: اعضای کمیسیون تطبیق فرمانداری نباید خود را جای اعضای شورای شهر دانسته و به جای اعضای شورای شهر تصمیم بگیرند.

کد خبر 5883250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha