۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۵۴

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

شهرداری در درآمدهای پایدار به مردم فشار وارد می‌کند

شهرداری در درآمدهای پایدار به مردم فشار وارد می‌کند

قزوین- رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در برخی منابع از درآمدهای پایدار در شهر قزوین فشار زیادی به مردم وارد می‌شود و نیاز است شهرداری برنامه مناسبی برای تعدیل این درآمدها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به لزوم نظارت بر طرح‌های عمرانی در شهر قزوین اظهار کرد: شهرداری باید اصل نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: بوستان مادر و کودک تنها چند ماه است که افتتاح شده اما در همین چندماه برخی از قسمت‌های آن مرمت و بازسازی شده است و این به معنای این است که در هنگام ساخت باید نظارت بیشتری بر نحوه اجرای پروژه‌ها داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه نباید به این سادگی و به راحتی اجازه اتلاف بیت المال را بدهیم، بیان کرد: باید با برنامه ریزی دقیق و مستمر به اجرای پروژه‌ها نظارت داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات رانندگان تاکسی در شهر قزوین بیان کرد: هزینه‌های حفظ و نگهداری از تاکسی‌ها برای رانندگان بسیار سخت شده و باید به دنبال کمک به این قشر زحمتکش باشیم.

فرمانی اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی باید برای کاهش هزینه‌های سرسام آور نگهداری تاکسی‌ها برنامه داشته باشد و شورای شهر نیز از حمایت از این قشر دفاع خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به برخی از منابع درآمدی شهرداری یادآور شد: در بعضی اوقات و در بخش درآمدهای پایدار فشار زیادی به مردم وارد می‌شود و شهرداری باید نسبت به تعدیل برخی درآمدها که باعث رنج مردم می‌شود اقدام کند.

کد خبر 5884825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha