۲۱ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۵۷

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین:

پایدار سازی دشت قزوین می‌تواند زمینه تحول در بخش کشاورزی شود

پایدار سازی دشت قزوین می‌تواند زمینه تحول در بخش کشاورزی شود

قزوین- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: احیا و پایدار سازی دشت قزوین می‌تواند زمینه ایجاد یک تحول در بخش کشاورزی را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین عطایی در کمیته احیا و توسعه پایدار دشت قزوین با بیان اینکه پایدار سازی دشت قزوین می‌تواند زمینه تحول در بخش کشاورزی شود، اظهار کرد: دشت قزوین نقش مهم و اساسی در تولید و امنیت غذایی دارد بنابراین بایستی توجه ویژه ای به آن شود.

وی افزود: نقش دستگاه‌های اجرایی استان در احیار و پایدار سازی دشت قزوین مهم است بنابراین یک همت همگانی از سوی دستگاه‌های استان برای احیای دشت قزوین را می‌طلبد.

عطایی تاکید کرد: احیا و پایدارسازی دشت قزوین بایستی در اولویت باشد تا بتوان بهره برداری مناسبی از دشت داشته باشیم.

وی بر لزوم اهمیت تمرکز بیشتر بخش کشاورزی استان بر احیا و پایدار سازی دشت قزوین تاکید کرد.

عطایی یادآور شد: حفاظت از منابع آبی و خاکی بمنظور ارتقای بهره وری و کشاورزی پایدار، ارتقای امنیت غذایی، دستیابی به خوداتکایی در محصولات اساسی کشاورزی از مهمترین اهداف اجرای طرح احیا و پایدار سازی دشت قزوین است.

گفتنی است؛ قرارگاه احیا و پایدار سازی دشت قزوین با دستور استاندار قزوین متشکل از سازمان جهاد کشاورز ی و سایر دشتگاههای اجرایی تشکیل شده و گروه کاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با حضور واحدهای مختلف تولیدات گیاهی، دامی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، ترویج و مشارکت اجتماعی و آب و خاک و … تشکیل شده که جلسات آن بطور منظم و هفتگی برگزار می‌شود.

در این نشست آزیتا اسدی بعنوان دبیر نشست‌های احیا و پایدار سازی دشت قزوین انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 5884892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha