۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

امام جمعه شهرکرد:

نگذارید بی‌حجابی در کشور ترویج پیدا کند

نگذارید بی‌حجابی در کشور ترویج پیدا کند

شهرکرد_امام جمعه شهرکرد گفت: باید مقابل بی‌حجابی و ترویج ابتذال در کشور ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: باید مقابل بی حجابی و ترویج ابتذال در کشور ایستاد.

وی با اذعان بر اینکه دشمنان امروز در زمینه‌های فرهنگی بخصوص بی حجاب و تبعیض زن و مرد به دنبال فریب ملت ایران است گفت: اما به حول و قوه الهی هوشیاری کامل در این زمینه وجود دارد و همه می‌دانند حجاب یک اصل و ارزش در جامعه اسلامی است و باعث کرامت زنان عفیف کشور می‌شود و نقشه دشمنان در ترویج هوس بازی و بی عفتی باز هم خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه ملت‌های مسلمان دنیا باید قدرت خود را تا می‌توانند افزایش دهند تا دشمنان جرأت تاخت و تاز نداشته باشند تصریح کرد: راهی جز مبارزه با استکبار و ابر قدرت‌ها نیست تا هیمنه پوشالی آن‌ها بخصوص آمریکای جنایتکار متلاشی شود.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا تبدیل شده است گفت: ایران اسلامی جهاد اسلامی را ادامه داده و با وجود تمام توطئه‌ها و مکر و حیله‌های دشمنان به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در بخش دیگر از صحبت‌های خود به ایام عزاداری آخر صفر اشاره و ضمن تسلیت این ایام گفت: مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی از اول محرم تا کنون مشکی پوش و سوگوار عزای این روزها هستند و با برگزاری مراسم‌های مختلف ارادت خود را به بزرگان دین اسلام نشان دادند و از سیره عملی و زندگی آن‌ها درس‌ها گرفته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: شور اشتیاق به پیامبر اسلام و خاندان مطهر ایشان در دل تمام مؤمنان شعله ور است و شیعیان به برکت وجود نازنین حضرت رسول (ص) و ائمه اطهار (ع) غنی‌ترین در دنیا هستند و راه سعادت و کمال را با پیروی از این خاندان پیش گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) آیین اسلام را آوردند تا انسان‌ها زیر پرچم دین پیروز و سربلند باشند گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از ادامه راه انبیا است در همین مسیر با دشمن شناسی، قوی شدن، بصیرت افزایی و درک توطئه‌های دشمنان پیش می‌رود.

امام جمعه شهرکرد همچنین از اهمیت کتاب آسمانی قرآن کریم گفت و اضافه کرد: قرآن باید کتاب زندگی ساز، پرورش دهنده روح و هدایتگر انسان باشد و از آیات این کتاب آسمانی در رشد عقل بهره گیری شود.

کد خبر 5886592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha