۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۵۳

عصر امروز؛

هیئت تجاری سیستان و بلوچستان عازم کشور عمان شد

هیئت تجاری سیستان و بلوچستان عازم کشور عمان شد

زاهدان- هیئت تجاری سیستان و بلوچستان به ریاست مدیرکل صمت این استان عازم شهر مسقط پایتخت کشور عمان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حسن پور عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اعزام هیئت تجاری سیستان و بلوچستان به جهت تقویت مراودات تجاری و اقتصادی در کشور عمان انجام می‌شود.

حسن پور افزود: در این سفر، توسط هیأت تجاری استان، بازدید از نمایشگاه سلامت، گردشگری، مواد غذایی و هتل‌داری کشور عمان، ملاقات با مقامات دولتی مرتبط با مسائل اقتصادی و بازرگانی شهر مسقط و همچنین دیدار با تجار و بازرگانان و فعالین اقتصادی این کشور انجام خواهد شد.

مدیرکل صمت استان سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: بازدید از بنادر و مراکز تجاری و اقتصادی شهر مسقط، دیدار با ایرانیان سرمایه گذار مقیم کشور عمان، بازدید از مراکز اقتصادی بندر سویق و ملاقات با مدیران منطقه و ملاقات با مسئولین نمایشگاهی کشور عمان برای برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تجاری استان در این کشور و همچنین همکاری مشترک در حوزه ایجاد پارک علم و فناوری و توسعه مراکز دانش بنیان و برگزاری نمایشگاه مشترک، از جمله برنامه‌های هیئت تجاری سیستان و بلوچستان در کشور عمان است.

شایان ذکر است، اعضای هیأت تجاری سیستان و بلوچستان به ریاست مدیرکل صمت و متشکل از تجار و سرمایه گذاران استان در حوزه‌های کشاورزی، معدن و تجارت و هیئت‌های تجاری این خطه پهناور از ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه در قالب این سفر در کشور عمان حضور خواهند داشت.

کد خبر 5887965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha