۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۷

امام جمعه قیدار:

شهادت مدیر حوزه علمیه قیدار/ یک نمازگزار مصدوم شد

شهادت مدیر حوزه علمیه قیدار/ یک نمازگزار مصدوم شد

زنجان- امام جمعه قیدار خبر سوء قصد به جان مدیر حوزه علمیه قیدار را تأیید کرد و گفت: حجت‌الاسلام «حجت اعتبار» بر اثر شلیک گلوله به سر به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حجت‌الاسلام حجت اعتبار، مدیر حوزه علمیه قیدار و امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل سجاس ظهر امروز مورد سوءقصد و اصابت گلوله قرار گرفت که در اثر این حمله به لقاءالله پیوست.

وی بیان کرد: یک فرد در حال اقامه نماز ظهر و عصر وارد مسجد شد و مدیر حوزه علمیه قیدار را در حال نماز مورد هدف قرار داد و با اسلحه کلت ۵ گلوله شلیک کرد که ظاهراً دو گلوله به سر حجت‌الاسلام اعتبار برخورد کرده است و باعث شهادت وی شده است.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه قاتل توسط مردم دستگیر شده و مردم اسلحه را گرفته و دستان او را بستند، عنوان کرد: در اثر این درگیری یکی از نمازگزاران نیز زخمی شده است.

وی با بیان اینکه پس از این حادثه مأموران نیروی انتظامی و سپاه وارد عمل شدند و قاتل دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: پیکر حجت‌الاسلام اعتبار به پزشک قانونی انتقال یافت.

حجت‌الاسلام موسوی در مورد انگیزه قاتل گفت: فعلاً نمی‌توان در این مورد اظهار نظر کرد و مراجع قضائی و دستگاه‌های ذی‌ربط کار بازجویی و علت این سو قصد را بررسی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام اعتبار اهل استان خوزستان بود، یادآور شد: وی فردی بی‌حاشیه، بااخلاق و متدین بود و فعالیت‌های مختلفی را در مسجد دایر کرد و نمازگزاران نیز علاقه زیادی به او داشتند و این حادثه مردم را بسیار متأثر کرد.

کد خبر 5890611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
      4 0
      خدا روحش را شاد کند . الحمدلله که جانی و قاتل دستگیر شده است ومعلوم خواهد شد که چه گروهی پشت این ماجرا قرار دارد
    • اشنا IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      2 4
      مگه میشه بی دلیل یکی بزنی بکشی حتما این شیخ یک کاری کرده که باعث این حادثه شده هیچ چیزی بی دلیل و از دلخوش نیست اونم کشتن یک ادم
    • افتخاری IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      4 0
      روحش شاد.... ما را بکشید ملت ما بیدارتر خواهد شد...