۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۲۸

واکنش حماس و جهاد به تصمیم جدید رئیس جمهور پاراگوئه

واکنش حماس و جهاد به تصمیم جدید رئیس جمهور پاراگوئه

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی به تصمیم رئیس جمهور پاراگوئه جهت انتقال سفارت این کشور در اراضی اشغالی فلسطین به قدس اشغالی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی نسبت به تصمیم رئیس جمهور پاراگوئه مبنی بر انتقال مجدد سفارت این کشور در اراضی اشغالی به قدس اشغالی واکنش نشان داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به این تصمیم رئیس جمهور پاراگوئه ضمن اعلام مخالفت خود، نسبت به این تصمیم ابراز انزجار کرد.

جهاد طه، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی نیز امروز چهارشنبه از رئیس جمهور پاراگوئه خواست که از این تصمیم اشتباه و ظالمانه عقب‌نشینی کند و با دشمن صهیونیستی در تعرض به حقوق ملت فلسطین همراهی نکند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در ادامه تصریح کرد که عدالت و انصاف اقتضا می‌کند که اشغالگری پایان پیدا کند و از آزادی و حق ملت فلسطین جهت تعیین سرنوشت خویش حمایت به عمل آید.

رئیس جمهور کنونی پاراگوئه در حالی تصمیم به بازگشت سفارت این کشور در اراضی اشغالی فلسطین به قدس اشغالی گرفته است که رئیس جمهور پیشین این کشور سفارت خود را از قدس اشغالی به عنوان یک سرزمین اشغالی فلسطینی خارج کرده بود.

کد خبر 5890710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha