۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵

ترور ۲ فعال فلسطینی در حومه دمشق در جریان حمله پهپادی «اسرائیل»

ترور ۲ فعال فلسطینی در حومه دمشق در جریان حمله پهپادی «اسرائیل»

گزارش‌های رسانه‌ای از ترور ۲ فعال فلسطینی در حومه دمشق در جریان حمله پهپادی رژیم صهیونیستی حکایت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های خبری گزارش دادند که در جریان حمله پهپادی امروز رژیم صهیونیستی در حومه دمشق ۲ فعال فلسطینی ترور شدند.

شبکه‌های خبری محلی گزارش دادند که یک پهپاد وابسته به رژیم صهیونیستی ۲ جوان را که سوار بر یک موتورسیکلت در منطقه «بیت جن» واقع در حومه غربی دمشق در حرکت بودند ترور کرد.

بر اساس این گزارش، نام ۲ جوان فلسطینی مذکور «علی عکاشة» ملقب به «أبو الجراح» وزهار السعدی ملقب به «أبو علاء» است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که پهپاد مذکور ۲ تن از فعالان جنبش جهاد اسلامی در داخل سوریه را در ۱۰ کیلومتری حصار مرزی ترور کرد.

این در حالیست که رسانه‌های خبری روز گذشته از ورود بی سابقه نظامیان رژیم صهیونیستی و پیشروی در خاک سوریه واقع در منطقه بلندی‌های جولان این کشور خبر دادند.

بر این اساس نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی بی‌سابقه وارد اراضی جولان که تحت کنترل سوریه است شدند و خاک این منطقه را شخم زده‌اند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با بازکردن معبر «مجدل شمس» وارد اراضی تحت کنترل سوریه در منطقه جولان شدند و به زیر و رو کردن خاک منطقه با استفاده از ماشین‌آلات مهندسی ارتش این رژیم اقدام کردند.

این اقدام نظامیان صهیونیست از جنگ سال ۱۹۶۷ میان چند کشور عربی و رژیم صهیونیستی تاکنون اقدامی بی‌سابقه به شمار می‌آید که می‌تواند تبعات خطرناکی را در پی داشته باشد.

کد خبر 5891264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha