۴ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۹

سرمربی الهلال ترس نساجی را بیشتر کرد:

هیچ مشکلی با نیمار نداشته و ندارم/ شرایط بدنی او بهتر می شود

هیچ مشکلی با نیمار نداشته و ندارم/ شرایط بدنی او بهتر می شود

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان گفت: باید بگویم من حتی قبل از آمدن نیمار به الهلال با او رابطه قوی داشته‌ام و حالا همه چیز می‌تواند بهتر هم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، «ژرژ ژسوس» سرمربی الهلال عربستان در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل جبلین در جام حذفی عربستان راجع به غیبت نیمار ستاره برزیلی این تیم گفت: سوال‌ها به گونه‌ای است که من دلیلش را نمی‌دانم. من از عملکرد تیمم در این بازی کاملاً راضی هستم اما در خط حمله نتوانستیم خیلی خوب بازی کنیم چون حریف کاملاً تدافعی بازی می‌کرد.کارمان در محوطه جریمه حریف خیلی سخت بود.‌

سرمربی الهلال درباره شایعه اختلاف با نیمار تاکید کرد: من شرایط او را بررسی کردم و سپس تصمیم گرفتم. رابطه من با نیمار خیلی خوب است. او هنوز به زمان بیشتری برای آمادگی کامل بدنی نیاز دارد. برای بازگرداندن آمادگی جسمانی او برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام دادیم و پس از بازگشت به فرم کامل، خط حمله الهلال وضعیت متفاوت دیگری خواهد داشت. او روز به روز بهتر می‌شود.

او ادامه داد: در مورد شایعاتی که می‌گفتند بین من و نیمار مشکل وجود دارد، باید بگویم من حتی قبل از آمدن نیمار به الهلال با او رابطه قوی داشته‌ام و حالا همه چیز می‌تواند بهتر هم باشد.

هیچ مشکلی با نیمار نداشته و ندارم/ شرایط بدنی او بهتر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و نساجی مازندران یازدهم مهرماه سال جاری در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که باشگاه نساجی قصد دارد استقبال ویژه ای از الهلالی ها بخصوص نیمار داشته باشد.

کد خبر 5895405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha