۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل خبر داد؛

تخلف ۱۰۰ میلیون ریالی موبایل فروشی در اردبیل

تخلف ۱۰۰ میلیون ریالی موبایل فروشی در اردبیل

اردبیل-مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: پرونده تخلف موبایل فروشی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در اردبیل رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره احقاق حق شاکی در تعزیرات حکومتی شهر اردبیل اظهار کرد: پرونده تقلب در کسب و صادر نکردن فاکتور موبایل فروش متخلف به ارزش تخلف صد میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه شعبه مدارک و مستندات در پرونده را بررسی کرد و افزود: اتهام انتسابی محرز اعلام شد و متهم علاوه بر پرداخت صد میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل با شکایت شخصی با موضوع اتهام تقلب در کسب و صادر نکردن فاکتور، پرونده را تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

رحیمی‌آذر با بیان اینکه به صورت مداوم در سطح استان نظارت‌ها انجام و تخلفات احتمالی مورد رصد قرار می‌گیرد، افزود: با هرگونه تخلف در حوزه‌های اقتصادی به ویژه کالاهای اساسی و تأمین مایحتاج مردم به شدت و بر اساس موازین قانونی برخورد شده و آرای بازدارنده‌ای نیز صادر می‌شود.

وی افزود: مردم به راحتی می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ و ۱۲۴ گزارش گرانفروشی، کم فروشی و احتکار را به سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ارائه کنند تا با تشدید نظارت‌ها و همراهی اکیپ‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، اصناف و بسیج برخورد با تخلفات به انجام برسد.

کد خبر 5900295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha