۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰

رئیس شورای شهر اردبیل:

آماده حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی اثربخش در جامعه هستیم

 آماده حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی اثربخش در جامعه هستیم

اردبیل- رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر آماده حمایت های گسترده از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی اثربخش در جامعه است تا شاهد هدایت دینی و فرهنگی جوانان و نوجوانان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، میرمحمد سیدهاشمی پیش از ظهر شنبه در نشست «هم اندیشی فرهنگی با اعضای شورای شهر با هدف راهبری کارکردهای فرهنگ دینی در شهر» در محل ساختمان شورای شهر اردبیل اظهار کرد: فرمانده مسائل فرهنگی در جامعه سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با تاکید بر لزوم محوریت بخشی به مساجد در جریان فرهنگی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در امور باید مساجد را محور جریان فرهنگی قرار دهیم و کارکرد اجتماعی مساجد را به دوران انقلاب و نیز فعالیت‌های مساجد در دوران دفاع مقدس برگردانیم.

در این جلسه عضو شورای شهر اردبیل نیز با تقدیر از فعالیت شایسته سازمان تبلیغات اسلامی در ارائه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی گفت: در هر برنامه و مراسم فاخر فرهنگی و مذهبی در جامعه حضور مؤثر و پررنگ سازمان تبلیغات اسلامی به وضوح دیده می‌شود و این امر شایسته تقدیر است.

حبیب فتحی افزود: روحانیون باید در منابر مسائل اجتماعی و مباحث روز جامعه را باید مورد چالش قرار داده و تریبون مردم باشند تا در مردمی سازی فعالیت‌ها و رفع آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشند.

روحانیون در خط مقدم انقلاب رسالت خود را به خوبی ایفا کردند

در ادامه این جلسه سخنگوی شورای شهر اردبیل نیز در سخنانی افزود: روحانیون در صف مقدم انقلاب و دوران دفاع مقدس بودند که با راهبری و هدایت روحانیون و ائمه جمعه انقلاب اسلامی به ثمر رسید.

سلامت صفری افزود: اکنون روحانیون جوان و آشنا به مسائل اجتماعی و روز جامعه فعالیت‌های شایسته ای در مساجد انجام می‌دهند اما متأسفانه بلحاظ تبلیغات سو دشمنان در فضای مجازی بین روحانیون و جوانان فاصله ایجاد شده که نیازمند فعالیت‌های مستمر در راستای جذب جوانان به سمت مساجد و منابر تبلیغی جذاب و جوان پسند است.

کد خبر 5904827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha