۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳

معاون سپاه استان بوشهر:

عملکرد مسئولان در راستای شفاف سازی رسانه‌ای شود

عملکرد مسئولان در راستای شفاف سازی رسانه‌ای شود

بوشهر- معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: عملکرد مسئولان در راستای شفاف سازی رسانه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی غضنفری صبح دوشنبه در نشست تعامل، تفاهم و هم‌اندیشی با حضور اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: شایسته است در راستای شفاف سازی عملکردهای مسئولین در استان اقدامات آنها رسانه‌ای شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر کار جهادی را یکی از اقدامات مهم برای عبور از مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: بکارگیری روحیه انقلابی و جهادی سبب می‌شود مسئولین به شکل بهتری مشکلات مردم را حل کنند.

وی در ادامه اذعان کرد: دشمن برای آنکه کشور و انقلاب اسلامی را بدون آینده جلوه دهد از هر راهی در جهت نا امید کردن جامعه استفاده می‌کند و در همین راستا شایسته است با عملکردی جهادی نقشه‌های شوم آنها را خنثی کنیم.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این نشست گفت: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در جهت عملکرد بهتر مسئولین طرح‌های خوبی را در دست اقدام دارد.

سرهنگ خضر فقیه در ادامه با اشاره به چگونگی عملکرد این مجمع اذعان کرد: این مجمع با برگزاری نشست‌ها متعدد و رصد عملکردهای مسئولین اقدامات بسزایی را تا کنون در استان بوشهر انجام داده است.

وی در پایان اظهار کرد: رسانه‌ای کردن عملکرد مسئولان و برگزاری نشست‌هایی با حضور مردم و مسئولان از جمله اقداماتی است که مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر آن را در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌کند.

کد خبر 5906746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha