۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

حرکت جبهه ای در رویکردهای تبلیغی و فرهنگی لازم است

حرکت جبهه ای در رویکردهای تبلیغی و فرهنگی لازم است

بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید براین که فعالیت های ما باید سویه جهاد تبیین داشته باشد، گفت: حرکت جبهه ای در رویکرد جدید تبلیغی لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار عصر پنجشنبه در اولین همایش تشکل‌های دینی استان مازندران ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران این همایش اظهار داشت: انبیا الهی برای انسان سازی و رسالت دین مبین اسلام به میدان آمده‌اند و ما در ادامه راه انبیا قدم گذاشته‌ایم و ادامه دهنده راه آنان هستیم.

وی افزود: امروز تشکل‌های دینی و افرادی که پا به میدان هستند به عنوان منتظران ظهور مروج و نشر دهنده پیام انبیا هستند وباید با توجه به رویکرد جدید گام برداریم و نمی‌توان با رویکردهای قدیمی گام برداشت.

وی با بیان اینکه تمرین زندگی توحیدی و نشر خوبی‌ها و معارف اهل بیت مسئله بسیار مهمی است، افزود: در عصر انتظار امام عصر (عج) به عنوان منتظران واقعی باید در زمینه نشر خوبی‌ها تلاش کنیم و گام برداریم.

حجت الاسلام شریف تبار توجه به رویکردها و روش‌های جدید را در میدان جدید مهم دانست و گفت: رویکردهای قدیمی ما را به مقصد دیروز می‌رسانند و رویکردهای جدید ما به مقصد فردا می‌رساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت پردازی جامعه اسلامی و با تاکید بر ریزپردازنده‌های جامعه اسلامی افزود: حرکت جبهه‌ای در رویکرد جدید حائز اهمیت است و دوران هیئت من و مؤسسه من گذشته است و باید در میدان برای داشتن نقش اثرگذار اجتماعی حاضر باشیم.

وی با عنوان اینکه همه کسانی که دغدغه نشر فرهنگ اهل بیت را داریم باید در میدان حاضر باشیم و با حفظ انسجام در میدان و ضمن توجه به مأموریت‌های جداگانه، برای تحقق اهداف گام برداریم، گفت: در میدان باید حضور مؤثری داشته باشیم.

حجت الاسلام شریف تبار از مجموعه‌های دینی به عنوان سرمایه‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه یاد کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، هیئات و غیره سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود و گاهی تأسف می‌خوریم که چرا به رغم داشتن ظرفیت‌های مختلف، در بسیاری از صحنه‌ها حضور نداریم.

وی وارونه نشان دادن حقایق را هدف دشمن بیان کرد و گفت: با توجه به زمان نیازمند بازنگری در فعالیت‌ها هستیم.

کد خبر 5909932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha