۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۴

رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران:

فاصله تنیس ایران با دنیا زیاد است

فاصله تنیس ایران با دنیا زیاد است

ساری- رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران فاصله این ورزش با دنیا را زیاد دانست و گفت: برای توسعه زیرساخت های این رشته بخش خصوصی باید وارد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود عزیزی ظهر یکشنبه در جلسه مجمع عمومی هیأت تنیس استان مازندران با تبریک به منتخب مجمع تنیس و تشکر از زحمات رئیس اسبق تنیس مازندران گفت: ارتباط هیأت تنیس با اداره کل ورزش و جوانان باید بیش از پیش باشد و ما نیز در جهت حمایت از تنیس این استان آمادگی داریم که میزبانی مسابقات را به مازندران بدهیم.

عزیزی با اشاره به استعداد رده‌های سنی این استان در ورزش تنیس افزود: تنیس مازندران در رده‌های سنی عملکرد خوبی دارد اما باید در بزرگسالان هم بهتر عمل کند و این مستلزم حضور در لیگ‌های کشور است.

فاصله تنیس ایران را با دنیا زیاد دانست و گفت این فاصله اما با برنامه ریزی و تلاش قابل جبران است.

عزیزی در ادامه بیان داشت: موفقیت در ورزش قهرمانی موجب همگانی شدن رشته‌های ورزشی می‌شود و برای توسعه زیرساخت تنیس نیز باید بخش خصوصی وارد شود چراکه دولت به تنهایی نمی‌تواند مطالبات این حوزه را مرتفع کند.

گفتنی است؛ در پایان این مجمع از زحمات و تلاش‌های دکتر بهمن نیکخو در زمان سرپرستی هیأت تنیس مازندران تجلیل به عمل آمد. امیر دریایی با کسب ۱۷ رأی از ۲۵ رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیأت تنیس انتخاب شد و مجتبی کولائیان دیگر کاندیدای حاضر نیز ۸ رأی کسب کرد.

کد خبر 5912292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha