۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶

سهیل مهدی در گفت‌وگو با مهر:

انجام دو بازی متوالی در ورزشگاه آزادی میسر نیست

انجام دو بازی متوالی در ورزشگاه آزادی میسر نیست

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد هنوز باشگاه پیکان ورزشگاهی برای میزبانی از پرسپولیس به ما معرفی نکرده و امکان انجام دو بازی متوالی در ورزشگاه آزادی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس روز پنجشنبه و در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در حالی باید از ساعت ۱۸ به مصاف هم بروند که تا لحظه نگارش این متن، ورزشگاه میزبان این دیدار مشخص نشده است.

پیکانی‌ها ابتدا قصد داشتند این دیدار را در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) برگزار کنند که به دلیل تعویض زمین چمن این ورزشگاه، امکان برگزاری میسر نیست. پس از آن از ورزشگاه انقلاب کرج به عنوان میزبان این بازی نام برده می‌شد که بهزاد فروغی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اعلام کرد که به دلیل نبود زیر ساخت‌های لازم، ورزشگاه انقلاب کرج نمی‌تواند میزبان هیچ دیداری در لیگ برتر باشد.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در این باره اظهار داشت: مدیران باشگاه پیکان تاکنون ورزشگاهی را به ما معرفی نکرده‌اند تا ما تصمیم گیری کنیم.

او در پاسخ به این سوال که باتوجه به دیدار تیم‌های استقلال و هوادار در روز جمعه ۲۸ مهرماه امکان انجام دو بازی متوالی در ورزشگاه آزادی امکان دارد یا خیر، تصریح کرد: زمین چمن ورزشگاه آزادی در شرایط فعلی توان میزبانی از دو بازی در دو روز پشت سر هم ندارد و با توجه به میزبانی پرسپولیس از تیم استقلال تاجیکستان در روز سه شنبه دوم آبان ماه عملاً نباید اجازه برگزاری دو دیدار لیگ برتر و به فاصله اندک در ورزشگاه آزادی صادر شود.

لازم به ذکر است که تیم پرسپولیس با انجام ۵ بازی و با کسب ۱۲ امتیاز در رده دوم و تیم پیکان با ۶ بازی و ۶ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 5912918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha