دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

ظرفیت بزرگ آستان سید الکریم(ع) در تدوین سند ملی زیارت اثرگذار است

ظرفیت بزرگ آستان سید الکریم(ع) در تدوین سند ملی زیارت اثرگذار است

در دیدار حجت‌الاسلام خسروپناه با حجت الاسلام قاضی عسگر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) بر استفاده از ظرفیت‌های علمی مراکز وابسته به آستان و شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با حجت‌الاسلام قاضی عسگر، تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای تدوین سند ملی زیارت گفت: مقدمات تدوین این سند در بخش‌های مرتبط در آستان قدس رضوی در حال تدوین است. ظرفیت بزرگ و مهم آستان مقدس سید الکریم (ع) نیز می‌تواند در تدوین سند این همکاری داشته باشد.

وی ادامه داد: حضور افراد شاخص، که بعضاً از استوانه‌های علمی کشور هستند در پژوهشکده و مراکز مرتبط با آستان سید الکریم (ع) نیز از ویژگی‌هایی است که می‌تواند در تعامل میان شورای عالی انقلاب فرهنگی و آستان مقدس سید الکریم (ع) موثر باشد و شورا آمادگی دارد از ظرفیت‌های علمی و توانمندی‌های پژوهشی این مراکز به نحو مقتضی استفاده کند.

حجت‌الاسلام قاضی عسگر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع)، با تأکید بر اهمیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته گفت: حضور عناصر علمی ارزشمند در پژوهشگاه، دانشگاه‌ها و مراکز علمی وابسته به آستان، آماده انجام تعاملات علمی با شورا هستند.

کد خبر 5913920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha