حمله نظامیان اشغالگر به کرانه باختری و بازداشت ده‌ها فلسطینی

حمله نظامیان اشغالگر به کرانه باختری و بازداشت ده‌ها فلسطینی

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری به سمت فلسطینی‌های ساکن این مناطق شلیک کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری خبر داد به طوری که این نظامیان به روستای برقه واقع در شمال نابلس در کرانه باختری حمله کرده و به سمت فلسطینی‌ها شلیک کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان اشغالگر همچنین به اردوگاه شعفاط واقع در شمال قدس اشغالی حمله کردند.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه جبع واقع در جنوب جنین در کرانه باختری نیز یورش بردند. باشگاه اسیران فلسطینی امروز اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست طی شب گذشته و بامداد امروز دست کم ۴۲ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده اند.

باشگاه اسیران فلسطینی روز گذشته اعلام کرده بود که نظامیان رژیم اشغالگر با یورش به شهرهای رام الله، الخلیل، بیت لحم، اریحا و طولکرم در کرانه باختری دست کم ۱۲۳ فلسطینی از جمله ۴۰ کارگر اهل غزه را بازداشت کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون ۱۲۱۵ فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی چند روز قبل گزارش داده بودند که تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون افزایش یافته است.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، مجموع شهدای کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۹۰ نفر افزایش یافته است.

کد خبر 5920192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha