۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۴۰

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان اعلام کرد؛

رفع مشکل گازکشی ۱۰ گلخانه شهر همدان

رفع مشکل گازکشی ۱۰ گلخانه شهر همدان

همدان- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه ۲۰ هکتار گلخانه در شهرستان همدان در دست اقدام است، گفت: در ۶ ماه اخیر مشکل گازکشی تعداد ۱۰ گلخانه حل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ربانی مهر پیش از ظهر دوشنبه در جلسه‌ای که با حضور بخشداران همدان و قهاوند، مدیران جهاد، بانک کشاورزی، مدیریت منابع آب، گاز، منابع طبیعی و مالکین گلخانه‌ها برگزار شد، گفت: توسعه گلخانه‌ها مورد تاکید استاندار و از برنامه‌های با اولویت استان در زمینه اشتغالزایی و توسعه بخش کشاورزی است.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کم آبی، توسعه گلخانه‌ها اقدامی اساسی در اجرای طرح الگوی کشت است، اظهار کرد: تأمین آب، گازکشی و تسهیلات سه مشکل اصلی گلخانه‌های همدان است که به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان ادامه داد: بانک کشاورزی نسبت به ارائه تسهیلات به گلخانه‌ها اهتمام ویژه ای داشته باشد و اعتبارات بیشتری برای گلخانه‌ها جذب کند.

ربانی مهر افزود: ۲۰ هکتار گلخانه در شهرستان همدان در دست اقدام است و در ۶ ماه اخیر مشکل گازکشی تعداد ۱۰ گلخانه حل شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکل گلخانه‌های قهاوند توسط بخشداری و بانک کشاورزی پیگیری و به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: به دستور فرماندار همدان جلسه گلخانه‌ها هر دو هفته یکبار با حضور مالکین گلخانه‌ها برگزار می‌شود.

کد خبر 5920830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha