۳ آبان ۱۴۰۲، ۷:۳۹

نشست تحلیلی بانوان هویت ساز در تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شد

نشست تحلیلی بانوان هویت ساز در تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شد

ایلام-نشست تحلیلی بانوان هویت ساز در سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی سلیمان مافی استاد حوزه ایلام در نشست تحلیلی بانوان هویت ساز امروز و فاتحان تمدن فردا در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تحصن یهودیان در آمریکا به نشانه اعتراض برای پایان کودک کشی فلسطینیان مبنی بر دلسوزی آنان نیست.

وی افزود: یکی از آموزه‌های یهود این است که خداوند برای ما که قوم برگزیده هستیم ۲ دسته حیوان خلق کرده است. یکی از آنان حیوان‌های هستند که صحبت می‌کنند شامل مابقی انسان‌ها و دیگری حیواناتی هستند که صحبت نمی‌کنند.

استاد حوزه ایلام یادآور شد: دین یهودیان خلاصه در جذب منافعشان است و آنان در پیش گویی آینده بسیار ماهر هستند.

وی در ادامه بیان کرد: آنان هم اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که با ادامه جریان‌های فلسطین، مردم ایران با ورودشان به این جریان باعث نابودی اسرائیل خواهند شد و یک قدم در جهت آمدن منجی عالم برداشته خواهد شد.

حجت الاسلام مافی در ادامه با اشاره به جایگاه زن در این برهه از زمان یادآور شد: پایه و اساس یک جامعه بانوان آن جامعه هستند، دشمنان با توجه به این موضوع با شعار زن زندگی آزادی در جهت فروپاشی جامعه ایران هستند.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه در غرب در تلاش هستند که بتوانند شخصیت زنان را مشابه به شخصیت مرد کنند تا با حذف کردن عواطف و احساساتشان خشونت را به آنان القا کنند که با انجام دادن این جنایت بزرگ، باعث نابودی جامعه شوند.

کد خبر 5921134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha