۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

امام جمعه الوند:

استکبارستیزی و فرهنگ مقاومت از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب است

استکبارستیزی و فرهنگ مقاومت از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب است

قزوین- امام جمعه الوند با بیان اینکه استکبارستیزی و فرهنگ مقاومت از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: آمریکا عامل اصلی همه جنایت‌های ضد انسانی در دنیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الوند اظهار کرد: استکبارستیزی و فرهنگ مقاومت در برابر ظلم و ظالم از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در طول حیات خود بوده است و انقلاب اسلامی از همان روز نخست نهضت در سال ۴۲ ذلّت استبداد، استعمار و استکبار را برنتابید و روح مقاومت را در مردم دمید. به مرور زمان و در زمانه‌ای که جنگ نظامی به جنگ اقتصادی و فرهنگی و از همه مهم‌تر به جنگ اراده‌ها تبدیل شده است، ارزش مقاومت بیش از پیش معلوم می‌گردد.

وی افزود: ۱۳ آبان و روز ملی استکبار ستیزی، امسال می‌تواند به یک روز بین‌المللی تبدیل شود و باید فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در سرتاسر جهان بیش از پیش طنین‌انداز و محاکمه جنایتکاران ضد انسان، پیگیری شود.

امام جمعه الوند ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با ریشه‌یابی دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران، فاجعه‌آفرینی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در غزه را در تاریخ بی‌سابقه خواندند و با اشاره به ضربات تحقیرکننده‌ای که صبر و ایستادگی مردم غزه به آبرو و حیثیت رژیم غاصب جعلی و حامیان مستکبرش وارد آورده، گفتند: اگر کمک‌های همه‌جانبه آمریکا نباشد، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز فلج خواهد شد.

وی تاکید کرد: دنیای اسلام هم باید با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی، علیه این رژیم بسیج شود و با صدای رسا و پافشاری بر «قطع فوری بمباران و جنایت‌آفرینی در غزه»، به وظایف مهم خود در این رویارویی جبهه حق با جبهه باطل عمل کند.

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: دل امام زمان (عج) ونایب ایشان و همه ما بخاطر مصائب مردم فلسطین و بخصوص غزه خون است اما با نگاه عمیق به صحنه معلوم می‌شود پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند که توانستند کارهای بزرگی انجام دهند و فلسطین قطعاً پیروز خواهد شد.

وی گفت: آمریکا عامل اصلی همه جنایت‌های ضد انسانی در دنیا است و امروز فرزند نامشروع او «اسرائیل»، با سلاح‌های پیشرفته و با کمک رسانه‌های دروغ‌پرداز و اغواگر، کارگزار جنایت‌های آمریکا است.

امام جمعه الوند با بیان اینکه شروع عملیات طوفان الاقصی باعث شده است تا رژیم صهیونیستی موجودیت خود را در خطر ببیند، اظهار کرد: علاوه بر حماس سایر جبهه‌های محور مقاومت نیز اسرائیل را تهدید به حملات کرده‌اند. و حزب‌الله لبنان نیز در این میان کابوس بزرگ صهیونیست‌ها است چرا که یک بار در سال ۲۰۰۶ موفق شده اسرائیل را شکست دهد.

وی افزود: سکوت سیدحسن نصرالله رهبر مقاومت اسلامی لبنان و نماد مقاومت منطقه در چهار هفته گذشته و سخنرانی ایشان در بعد از ظهر امروز برای دشمن، به شدت زجرآور و کشنده بوده است و به جرأت می‌توان گفت در همین روزهای اخیر تا جمعه، دشمن غاصب، انتظار کشنده‌ای را تجربه کرد.

حجت الاسلام مهدوی در پایان یادآور شد: اقدام ارتش یمن در حمله به فلسطین اشغالی موقعیت همه کشورهای سازشکار را در خطر انداخته است و آن‌ها نمی‌توانند به افکار عمومی خود پاسخ دهند که چرا یمنِ در محاصره می‌تواند علیه رژیم صهیونیستی اعلام جنگ کند اما این رژیم‌ها حتی جرأت اخراج سفیر صهیونیست‌ها را هم ندارند.

کد خبر 5929161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha