۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

مخاطب‌یابی را در حوزه ورزش اردبیل جدی گرفته‌ایم

مخاطب‌یابی را در حوزه ورزش اردبیل جدی گرفته‌ایم

اردبیل- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مخاطب‌یابی در حوزه ورزش بسیار مهم و حیاتی است و ما این امر را جدی گرفته‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی پهناور صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: در گام نخست ما باید مخاطبان را در قالب گروه‌های سنی مختلف مورد توجه قرار دهیم تا براساس ذائقه و نیاز آنها بتوانیم برنامه ریزی درست و دقیقی را در فعالیت‌های ورزشی و اوقات فراغت انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر و با بررسی‌های دقیق به این نتیجه رسیدیم که ورزش و جوانان یک دستگاه وسیع و پرمخاطب است و ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی استان به تناسب تعامل و ارتباط بتوانند از ظرفیت‌ها و بسترهای فراهم شده در این حوزه استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل ادامه داد: ما به همکاری متقابل نیاز داریم و در گام اول سعی کردیم تا مخاطبان را در بین اقشار مختلف و گروه‌های سنی تعیین کرده و براساس آن برنامه ریزی های دقیق و عملیاتی را انجام دهیم.

پهناور تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا هم در حوزه ورزش و هم جوانان برنامه ریزی های دولت سیزدهم را به شکل صحیح و واقع بینانه به پیش برده و یک حرکت مناسب تحولی را ایجاد کنیم.

وی با قدردانی از همراهی کمیته امداد با مجموعه ورزش و جوانان در بخش‌های ورزشی و تدارک برنامه‌های اوقات فراعت گفت: کمیته امداد از دستگاه‌های پرمخاطبی است که می‌تواند ورزش و جوانان را در انجام مسئولیت و مأموریت خطیر خود برای سلامت و تندرستی افراد جامعه کمک و یاری برساند.

کد خبر 5932614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha