دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه:

بیش از ۱۳۵۰۰ نفر شهید یا ناپدید شده‌اند/شهادت ۱۳۵ نفر طی چند ساعت

بیش از ۱۳۵۰۰ نفر شهید یا ناپدید شده‌اند/شهادت ۱۳۵ نفر طی چند ساعت

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه اعلام کرد که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از ۱۳۵۰۰ فلسطینی شهید یا ناپدید شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه اعلام کرد که بیش از ۱۳۵۰۰ فلسطینی در جریان حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده یا ناپدید شده‌اند.

این نهاد تصریح کرد که از آغاز جنگ تاکنون ۴۲۳۷ کودک به شهادت رسیده‌اند و ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی ۱۰۷۱ جنایت را مرتکب شده است.

این دفتر بیان کرد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار آواره در مراکز نگهداری از جمله مدارس و بیمارستان‌ها اقامت دارند. در چند ساعت گذشته و در جریان هدف قرارگرفتن ۵ خانواده فلسطینی ۱۳۵ نفر به شهادت رسیدند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی غزه تاکید کرد که از آغاز جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۰ هزار تُن مواد منفجره روی غزه ریخته شده و ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی زیرساخت‌ها و ایستگاه‌های توزیع برق و آب را هدف قرار داده است.

این نهاد دولتی بیان کرد: ۴۰ هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده است. اشغالگران از فرار ده‌ها شهروند فلسطینی سواستفاده کردند و مدعی شدند که گذرگاه انسانی را باز کرده‌اند.

دفتر اطلاع رسانی دولتی غزه اعلام کرد: جنایات اشغالگران در همه جای نوار غزه دیده می‌شود. ۴۶ درصد از شهدا از اهالی مناطق جنوبی هستند که اشغالگران ادعای امن‌بودن آن را دارند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی در سایه انفعال جهانی و عربی به کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان فلسطینی در غزه از جمله زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی ادامه می‌دهد.

کد خبر 5933268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha