۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۰

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام مرکزی در اولویت قرار دارد

تکمیل طرح‌های نیمه تمام مرکزی در اولویت قرار دارد

اراک- مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان مرکزی در اولویت اقدامات قرار دارد و از تمام ظرفیت‌ها در این راستا بهره‌گیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید انعامی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نقاط حادثه خیز اصلی در جاده‌های ارتباطی استان مرکزی اظهار کرد: ۲۳ کیلومتر از طرح توره به بروجرد ۲ بانده نشده بود که طی سال گذشته و امسال به سرانجام رسید و کریدور شمالی و جنوبی کشور با این اقدام تکمیل شد.

وی بیان کرد: دوراهی خنداب، پل خیرآباد و ایبک آباد نیز از جمله طرح‌هایی است که از سوی این اداره فعال شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: چندین سال حوزه مسکن مغفول مانده بود اما حدود ۴ سال است که تلاش می‌شود مجموعه اجرایی ساخت مسکن به حالت ایده آل خود برسد اما جای کار باقی است تا رضایت نسبی حاصل شود.

وی با اشاره به اینکه در تمام شهرستان‌ها زمین مناسب برای این مهم برای متقاضیان تأمین شده است، گفت: در شهر خمین با توجه به مشکلات موجود، برای ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن، زمین به بنیاد تحویل اما هنوز پیشرفت فیزیکی مورد نظر ایجاد نشده و ۲ هزار واحد زمین برای متقاضیان و واجدان شرایط آماده شده است.

انعامی اضافه کرد: در ساوه امسال ۲ هزار واحد مسکن به بهره برداری می‌رسد و در اراک نیز این بهره برداری انجام خواهد شد.

تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی در شهرهای امیرکبیر و مهاجران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران نیز در این نشست گفت: سال گذشته عملیات اجرایی ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن ویلایی در شهر امیرکبیر آغاز شده که این مهم نیاز مبرم به آماده سازی اراضی دارد.

سعید میرزایی با بیان اینکه در طرح جوانی جمعیت ۹۷ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شد، افزود: طرح تفصیلی شهر جدید امیرکبیر ۳۰۰ متری است اما قانون جوانی جمعیت اراضی ۲۰۰ متری تعریف و این جامعه هدف تحویل شده است.

کد خبر 5938853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha