۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

اهتمام به مطالعه ازعوامل موثر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است

اهتمام به مطالعه ازعوامل موثر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است

قم- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یکی از عوامل موثر در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده ها را توجه به امر مطالعه و کتابخوانی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی عموزاده ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز هفته کتاب و کتابخوانی در دبیرستان پسرانه شهید هادی کریمی قم اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های ارتقا رشد علمی نوجوانان و جوانان اهتمام داشتن آنان نسبت به امر مطالعه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان داشت: آینده از آن نسلی خواهد بود که اهل علم و دانش هستند و دانش آموزان از همین دوران باید نسبت به کسب علم و مطالعه برنامه ریزی داشته باشند.

عموزاده افزود: دست یافتن به رشد و توسعه، نیازمند کسب علم است و اگر سرانه مطالعه در جامعه افزایش یابد به همان نسبت توسعه را شاهد خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه ابزارها و روش‌های کتابخوانی گسترش یافته است بیان داشت: با این پیشرفت‌های صورت گرفته، اما هیچیک جای کتاب را نمی‌گیرد.

وی گفت: کتاب از جمله ابزارهای اصلی آگاهی بخشی در خانواده و جامعه است و هدف از برگزاری زنگ کتاب در مدار استان قم گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همچنین یکی از عوامل مؤثر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها را توجه به امر مطالعه و کتابخوانی برشمرد.

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه شهید کریمی با بیش از هزار و ۵۰۰ کتاب در حوزه‌های مختلف برای استفاده دانش آموزان این دبیرستان فعالیت خود را آغاز کرد.

کد خبر 5940012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha