۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۱۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند خبر داد؛

پیش بینی ۱۳۳۶ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان بیرجند

پیش بینی ۱۳۳۶ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان بیرجند

بیرجند_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند از اجرای یک هزار و ۳۳۶ عنوان برنامه در طی هفته بسیج در مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین خراسانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند عصر یک شنبه در نشست خبری برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان اظهار کرد: گفت: شعار محوری هفته بسیج امسال به عنوان «بسیج، امید ملت ایران» انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متتوعی به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان پیش بینی شده است، تصریح کرد: یکی از نخستین برنامه‌های این هفته، افتتاحیه برنامه راهیان نور دانش‌آموزی از جوار شهدای خوشنام مدفون در بوستان شهدای گمنام بیرجند در روز گذشته آغاز شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه در این مراسم تعداد ۱۱۱ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان بیرجند به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند، یادآور شد: همچنین اعزام دانش آموزان پسر نیز به اردوی راهیان نور انجام خواهد گرفت.

خراسانی از اجرای یک هزار و ۳۳۶ عنوان برنامه در طی هفته بسیج در مرکز استان خبر داد و گفت: در زمینه برنامه اجرایی این هفته اظهار داشت: از این تعداد حدود ۵۵ برنامه به صورت محوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره برخی از برنامه‌های هفته بسیج در بیرجند افزود: برگزاری یادواره شهدا، با عنوان یادواره‌های "آبروی کوچه، افتخار محله" در محله‌ها و در مساجد سطح شهرستان بیرجند، فعالیت گروه‌های جهادی با برگزاری رزمایش "جهادگران فاطمی سه" با حضور بیش از ۵۰ گروه جهادی و ۳۵۰ نفر از بسیجیان مرکز استان از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند افزود: گروه‌های جهادی در طول هفته بسیج در زمینه‌های مختلف به مردم به ویژه مناطق محروم خدمات ارائه می‌دهند.

خراسانی اضافه کرد: در طول هفته بسیج پروژه‌های اقتصاد مقاومتی مرتبط با گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی با بیش از ۵۷ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های علمی، رزمی، عملیاتی، امنیتی و فعالیت گشت‌های رضویون به صورت دائم و کامل از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در مرکز استان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به برنامه محوری و کشوری "میقات الصالحین" یادآور شد: این برنامه در روز جمعه مصادف با دوم آذرماه همزمان با سراسر کشور در محل مصلی المهدی بیرجند برگزار می‌شود.

سرهنگ خراسانی برگزاری "همایش اقتدار" را از دیگر برنامه‌های محوری و کشوری در طی هفته بسیج دانست و خاطرنشان کرد: طبق روال همه ساله در پنجم آذرماه با سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان این برنامه برگزار خواهد شد که به صورت زنده از سخنان ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

کد خبر 5944477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha