۲۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

مسئول کانون فرهنگی امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود:

پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی جوانان است

پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی جوانان است

مشگین‌شرقی - مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: پیشرفت و خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی جوانان این مرز و بوم است.

اسماعیل دستگزار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق، حق شناسی، حق پرستی، پاسداری و صیانت از حق است که می‌توان مفهوم بسیج را در کلماتی چون انصار و مهاجران، اصحاب امام زمان (عج)، یاران حق و ایثارگر پیدا کرد.

وی افزود: بسیج شجره طیبه، درخت تناور و پرثمری است که از عمق معارف الهی توسط بنیانگذار حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و در فرد فرد مردم انقلابی میهن اسلامی ریشه دوانید و اکنون به فرهنگی فراگیر و گسترده جهان شمول تبدیل شد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود گفت: بسیجی شاخ و برگ درختی هست که با ایثار و فداکاری تمام مجاهدان از صدر اسلام تاکنون پیوسته مراقبت شده تا بوی دل‌انگیز آن بهار صلح و امنیت را برای میهن اسلامی ما به ارمغان بیاورد.

دستگزار خاطرنشان کرد: بی شک پیشرفت و خودکفایی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی جوانان این این مرز و بوم است که برای سرافرازی کشور خویش شجاعانه قد برافراشته و در مقابل مشکلات سینه سپر کرده‌اند.

وی تصریح کرد: سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که در تقویم کشور به عنوان روز بسیج نامگذاری شده فرصت مغتنمی برای تجلیل از ایثار و دلاوری‌های جان برکفان بسیجی است که با تکیه بر ایمان، تخصص و غیرت دینی و ملی خویش، مخلصانه در برابر هجوم ظالمانه دشمنان ایستاده و نقش پایداری و مقاومت را به تاّسی از مولا و مقتدای خویش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بر بوم تاریخ ترسیم می‌کنند.

مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود، بسیج را در ادبیات انقلاب اسلامی یادآور سال‌ها رشادت و ایستادگی بر آرمان‌های رفیع انقلاب توصیف کرد و افزود: بسیجیان عاشقانی هستند که دل در گرو تحقق اهداف و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و عملی شدن شعارهای نجات بخش انقلاب اسلامی دارند و در هر زمان با درک شرایط و موقعیت انقلاب و کشور از هیچ‌گونه خدمت و یاری رسانی به نظام و کشور دریغ نورزیده‌اند.

دستگزار بیان کرد: بسیج و بسیجی از ابتدای انقلاب اسلامی با شجاعت تمام در هشت سال جنگ تحمیلی، دفاع مقدس از میهن عزیزمان را به عهده گرفتند و مردانه و بدون خستگی صحنه‌هایی را در جنگ آفریدند که قلم هیچ گاه قادر به توصیف آن نیست.

وی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی نیز بسیجیان با حضور فعال در جهاد تبیین، وظیفه دفاع از کیان انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای آن را در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن به عهده دارند.

مسئول کانون فرهنگی و هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود یادآور شد: گرامیداشت هفته بسیج و حضور همه جانبه بسیجیان قهرمان در عرصه‌های مختلف، ارج نهادن به حضور آگاهانه و هوشمند مردم در حساس‌ترین صحنه‌های انقلاب اسلامی است

دستگزار گفت: به راستی که بسیج یعنی متن مردم، مردمی که در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

کد خبر 5944888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha