۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۵۵

طهماسبی:

هدف از برنامه های هفته بسیج تبیین فعالیتهای بسیج است

هدف از برنامه های هفته بسیج تبیین فعالیتهای بسیج است

زنجان -خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: تبیین نقش و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج در اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و نیز تحقق تمدن نوین اسلامی از اهدف برگزاری برنامه‌های هفته بسیج است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل طهماسبی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با بیان اینکه  امسال به مناسبت هفته بسیج حدود 270 برنامه در 35 عنوان برگزار می شود افزود: برنامه های هفته بسیج در قالب های متنوع و دربرگیرندگی  گسترده انجام می شود.

وی ادامه داد: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق روستایی جهت ویزیت بیماران، اعزام حلقه‌های صالحین در قالب اردوهای یک روزه برای فعالیت‌های سازندگی به روستاها، فضاسازی داخل شهری با موضوعات مرتبط با بسیج جهت استفاده عموم شهروندان، حضور بر سر گلزار شهدا و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و برپایی نمایشگاه تولیدات خانگی بسیجیان هنرمند از برنامه های هفته بسیج اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان به نقش مساجد در جامعه اشاره کردو  تاکید کرد: با توجه به نقش مهم مساجد در اتحاد و انسجام جوامع مسلمان طی این هفته توجه ویژه‌ای به نقش تربیتی مساجد صورت می‌گیرد.

طهماسبی افزود: در همین راستا از جوانان و افراد موفق در مساجد هر محله تجلیل به عمل می آید.  

وی یاد آورشد: دانش‌آموزان نقش ویژه‌ای در دوران انقلاب اسلامی و جنگ داشتند و در حال حاضر نیز با توجه به نقش دانش‌آموزان در فعالیت‌های بسیج این  قشر نیز مورد توجه ویژه قرار دارد و طی هفته بسیج هفت پایگاه مقاومت بسیج دانش‌آموزی افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجانتصریح کرد: با توجه به چهار حوزه منزل، محله، مسجد و مدرسه و هماهنگی و هم‌پوشانی این مراکز می‌توان افراد را متناسب با الگوهای ایرانی و اسلامی تربیت کرد که در برابر هجمه‌های دشمن به خوبی ایستادگی کرده و از ارزش‌های کشور دفاع کنند.

 

کد خبر 2425211