۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲

استاندار گیلان:

دستاوردهای ایران اسلامی را مدیون تفکر بسیجی هستیم

دستاوردهای ایران اسلامی را مدیون تفکر بسیجی هستیم

رشت- استاندار گیلان با بیان اینکه دفاع مقدس با روحیه بسیجی به موفقیت رسید، گفت: دستاوردهای ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن را مدیون تفکر بسیجی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح چهارشنبه در همایش قدردانی از مواکب اربعین حسینی گیلان اظهار کرد: مواکب و فعالین این حوزه پرچم سیدالشهدا (ع) در گوشه گوشه این مرز و بوم برافراشته نگه داشتند.

وی با بیان اینکه اربعین نقطه وحدت آفرین امت‌های اسلامی است، افزود: اجتماع بزرگ و میلیونی اربعین حسینی تمام نقشه‌های تفرفه افکنانه دشمن را بی اثر کرد.

استاندار گیلان با اشاره به جنایت‌های استکبار و ستمگران در ادوار مختلف از صدر اسلام تاکنون بیان کرد: جنایت‌های واقعه کربلا امروز در غزه و فلسطین در حال تکرار است.

عباسی با بیان اینکه اسراییل رژیم جعلی و دست نشانده استکبار جهانی است، گفت: رژیم صهیونیستی برای پیاده سازی اهداف استکبار در دل مسلمانان پایه گذاری شد.

وی با اشاره به جنایت هولناک اسراییل در غزه و فلسطین، افزود: رژیم کودک کش صهیونیسم به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هم رحم نکردند و این اماکن را به خاک و خون کشیدند.

استاندار گیلان با بیان اینکه جبهه مقاومت طلایه دار حمایت از مردم بی دفاع غزه و فلسطین است، گفت: دفاع از فلسطین امروز به یک تصمیم، تفکر و اندیشه برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

عباسی با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: ترویج فرهنگ بسیجی در لایه‌های مختلف جامعه ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس با روحیه بسیجی به موفقیت رسید، افزود: دستاوردهای ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن را مدیون تفکر بسیجی هستیم.

کد خبر 5947046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha